söndag 25 november 2012

N: Essie - Navigate Her

Då traskar vi vidare med andra halvan av alfabetet, detta med hjälp av Essie och lacket Navigate Her. Ett lack som jag i ärlighetens namn inte riktigt har lyckats bestämma mig för vad jag tycker om det. I flaskan är det en vacker ljusgrön färg men på mina naglarna...nja.


Navigate Her tillhör vårkollektionen med samma namn som kom ut nu i år. Det är som ni ser ett ljusgrönt cremelack och vad det gäller formulan så finns det inget att klaga över, det täckte på två lager och var lätt att lacka med.


Sen vad det gäller färgen då. Det är egentligen ingenting fel på färgen men jag är osäker på om den passar min hudfärg. Mina händer kändes lite döda om ni förstår vad jag menar, men det är mycket möjligt att det är en smaksak eller att jag bara behöver vänja mig.




På bilderna tycker jag nog faktiskt att det ser lite bättre ut än vad det gjorde i verkligheten men jag kan tänkta mig att det här är ett lack som skulle se riktigt bra ut på någon med mörkare hudfärg där effekten inte blir blek och livlös. Vad tror ni?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar