tisdag 20 november 2012

Nagellacksmys

Idag avviker vi lite från ABC-temat igen för igår kväll var nämligen mina tjejkompisar här för en mysig tjejkväll med te, scones och självklart nagellack. Tanken var att de skulle komma hit och få måla sina naglar precis hur de ville med hjälp av alla mina nagellack och inte visste jag att det fanns en liten nailart-artist i dem allihop. De flesta av dem lät verkligen sin kreativa sida komma fram och resultaten blev hur bra som helst för hela högen oavsett nailart eller ej. Det roligaste för mig förutom att umgås med tjejerna var helt klart att höra deras förtvivlan över att behöva välja lack ur min samling, jag förstår precis hur svårt det kan vara. Jag har själv stått och tittat i hyllorna många gånger utan att kunna bestämma mig.

Här kommer några av kvällens resultaten, visst blev det fint!

OPI - Grape...Set...Match, glittergradient med KleanColor - My Valentine & KBShimmer - Diva
KBShimmer - Diva
OPI - Excuse Moi
Falskt OPI - OPI Por Favor
OPI - I'm All Ears
Zoya - Ziv och Zoya - Electra med Isadora - Gothic Black till prickarna
OPI - Meep Meep Meep
Jag kommer definitivt att göra om den här kvällen. Var är det för mening med att ha världens underbaraste och roligaste hobby om man inte får dela den med någon. Mina lack är era lack!

Tack tjejer för en rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar