fredag 28 december 2012

Haul: Mellandagsrea

Hej på er!
Hoppas att alla har haft en underbar jul. Den var förbi lika fort som den kom, i alla fall om du frågar mig. Bloggen har haft ett litet jullov som ni säkert har märkt. Mest på grund av att jag har bott hos min mamma över julen och inte haft tillgång till mina lack och kameror etc. Nu är jag i alla fall tillbaka igen även om det idag bara blir ett inlägg med mina reafynd från mellandagarna men imorgon tänkte jag köra på som vanligt med swatchar igen. Har faktiskt längtat till bloggen en massa, det här har ju blivit en del av min vardag nu.

Jag har jobbat under mellandagarna men hann ändå men en sväng på mellandagsreorna i torsdags och var då så klart på jakt efter nagellack och lyckades få hem mig ett litet gäng. Från Åhlens fyndades följande lack:

Winter Red, Metal Glitz, Forest, Jugend Black (29 kr styck)

Sparkle of Joy, Magical Moment, Glamorous (19 kr styck)

Wine Shimmer, Moss (29 kr styck)

Och dessa lack köpte jag på Ginatricot:
Petrol, Paparazzi, Deep Sea, Fashionista (19 kr styck)

Pack 1: Svart, Svart/Guld, Orange, Rosa (39 kr för alla fyra)

Bilderna är tagna i min julklapp från pappa, ett alldeles eget ljustält! Jag är så nöjd, äntligen kan jag bossa lite själv över när jag vill fotografera lack och inte behöva styras helt och hållet av när det är dagsljus eller ej. Sen måste jag bara visa vad min andra julklapp från pappa var (jag tror att han fick lite hjälp av mamma att välja den här). Mina föräldrar känner helt klart sin dotter väl.

Kosta Boda - Make Up Mini Nail Polish Gold

2 kommentarer:

  1. Jag fyller 30 snart, hoppas verkligen att en sådan glaspjäs finns i något av mina paket den dagen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vore ju en perfekt 30-års present till en lacknörd, något som du kommer att ha kvar för alltid :D Jag hoppas att du får en jag med för de är dessutom sjukt snygga!

      Radera