onsdag 13 februari 2013

Grön onsdag: China Glaze - Running in Circles

Grön onsdag igen och självklart vill jag vara med. Jag längtar verkligen efter grönt nu. Det har snöat från och till hela veckan och även om det är kul för de som har sportlov att det ligger snö på backen så börjar jag bli riktigt trött på det. Jag vet att jag har sagt det tusen gånger tidigare, men jag vill ha vår nu! Fast det är ju bara februari än så länge och vi kommer säkert att få vänta ett bra tag innan våren verkligen är här. Så under tiden får vi njuta av lack i vårens färger istället.


Idag tänkte jag visa er ett av lacken ur kollektionen Cirque du Soleil Worlds Away som China Glaze släppte i vintras. Ni har säkert sätt det hur många gånger som helst men vad gör det när det är ett så här fint lack. Running in Circles är ett glitterlack med mikroglitter i grönt och guld i en grön bas. Det är hur snyggt som helst på naglarna. Formulan är kanon och lacket täcker på två lager.






Imorgon är det Alla hjärtans dag, har ni förberett speciella manikyrer för det? Jag ligger långt efter och hoppas att jag kanske lyckas få ihop något ikväll efter praktiken. Får se hur det går.

12 kommentarer:

  1. Mmmm sååå snyggt! Det måste upp på önskelistan! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett jättefint lack. Jag är så nöjd med den här kollektionen över lag.

      Radera
  2. Håller med Ann-Sofie, upp med detta på önskelistan direkt

    SvaraRadera
  3. Fint! Gillar silverskimret! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så fint. Påminner inte om något annat lack jag har :)

      Radera
  4. En favoritgrön:) Spånar just nu på ideér, ska ge mig på ett försök med marble och se om jag får mönstret som jag vill. Annars har jag en back-up plan;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande. Ska bli kul att kika in hos alla imorgon och se vad de har hittat på :) Jag har inga idéer alls just nu. Får försöka komma på något under dagen och fixa det när jag kommer hem efter jobbet sen.

      Radera
  5. Så fint!
    Längtar efter mitt som är på väg hem till mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du ju något roligt att vänta på :)

      Radera