torsdag 21 mars 2013

Rosa torsdag: Color Club - Ultra-Astral

Jag blev så förtjust i gårdagens Glitter Envy att jag var tvungen att testa dess rosa motsvarighet med en gång, så idag blir det åter igen Color Club, neon och glitter. Dessutom så lyckas jag ju kvala in till Princessemmas rosa torsdag med för första gången, sicken bra tajming!


Ultra-Astral är alltså precis som Glitter Envy från kollektionen Starry Temptress som förresten består av sex neonlack och inte fem som jag sa igår. I alla fall, det här är också ett neonlack med glitter i, där glittret torkar matt och lacket slätt. Det här är också ett riktigt fint lack även om jag tycker att färgen på Glitter Envy är roligare. Det är komiskt, innan var rosa den absolut bästa färgen jag visste på lack och nu när jag är ännu mer lacktokig tycker jag fortfarande om den men det är absolut ingen favorit längre. 



Formulan är precis lika bra som med gårdagens lack, det är lättlackat, täcker på två lager och torkar snabbt. Ett kanonlack helt enkelt. För sina dryga tjugo kronor i pris så blir det bara ännu bättre!




Translation: I liked yesterdays Glitter Envy so much that I had to try it's pink sister right away, so today I'm once again showing you Color Club, neon and glitter. I also managed to participate in Princessemma's Pink Thursday for the first time, what a great timing!

Ultra-Astral is just like Glitter Envy from the Stary Temptress collection which by the way contain six neons and not five like I said yesterday. Anyway, this is also a neon polish with glitters in it, glitters that dry matte and polish smooth. I love this polish too although I think that Glitter Envy's color is more fun. It's funny, before pink was the best color I knew by far and now when I'm even more crazy about polishes I still like pink but it's absolutely not my favorite color any more.

Just like with yesterday's polish the formula in this one is great, it's easy to applicate, it's opaque in two coats and it dries fast. Simply an awesome polish and since it only costs about 20SEK it's even better!

32 kommentarer:

  1. Åh, vilken härlig färg, lycka på en liten flaska!

    SvaraRadera
  2. Vilken skönhet! Snyggt med neon och glitter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också den kombinationen, riktigt snyggt!

      Radera
  3. Åh, vilken härlig rosa. Jag är ju inte så förtjust i rosa men det här var riktigt snyggt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar ju rosa men tycker att det här är extra snyggt ändå :)

      Radera
  4. Oj, wow! Nu måste jag ju plocka fram min egen flaska :)
    Har du också gått och skaffat dig hela kollektionen precis som jag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det :) Jag har alla utan två men jag lär komplettera med dem med :D

      Radera
  5. Härlig färg men där är något med den här finishen jag inte gillar (precis som gårdagens lack).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då skulle du förmodligen inte gilla resten av dem heller, men som jag sa igår det är nog tur att man inte gillar allt.

      Radera
  6. Göta Petter! Det där var rosa så det smäller om att :)

    SvaraRadera
  7. Jag håller med Tennails. Jag köpte kanske till och med den här när kollektionen kom. Jag är inte så svag för krämlack med glitter i men jag tycker om dina bilder av det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Nej, man kan ju inte tycka om allt.

      Radera
  8. Godisaktigt känns det som :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det lite som godis. Typ gelehallon när de är fuktiga :P

      Radera
  9. Men wow vad snygg! vart har du köpt detta? det åker min på min önskelista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är köpt på H2T, där kan du hitta hela kollektionen :)

      Radera
  10. That nail polish looks so pretty! :) x

    SvaraRadera
    Svar
    1. I think so too, I love the crazy pink :D

      Radera
  11. Alltid lika härligt med neonrosa! Ger mig omedelbar sommarlängt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jisses vad jag längtar till sol och värme nu.

      Radera
  12. Det här lacket är sååå härligt!! Får lite 80-tals vibbar av det ;)
    20 spänn låter billigt... Var har du hittat det här så billigt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Neon överhuvudtaget ger mig 80-tals vibbar :) Det är köpt på H2T, men det kostar väl lika mycket på de flesta webbshopparna skulle jag tro :)

      Radera
  13. Oj! Vilken rosa!!! Jättehärlig!

    SvaraRadera
  14. Ok, det hamnar på min wish list. Tillsammans med Glitter Envy.

    SvaraRadera
  15. Dom är hur snygga som helst båda två :D

    SvaraRadera