tisdag 23 juli 2013

Give away vinnaren!

Min give away är nu avslutad och vinnaren är dragen. Jag måste säga att jag blev glatt överraskad av antalet anmälningar som kom in. Jag är ju medveten om att det är mitt i semestertider och många, inklusive mig själv, spenderar mindre tid framför datorn och bloggar.

My give away is now finished and the winner is pulled. I have to say that I'm happily surprised by the number of participants. I'm aware that it's in the middle of vacation time and a lot of people, including myself, spend less time in front of the computer and blogs.



Innan jag avslöjar vem som har vunnit så måste jag säga att ni var alla rörande överens om att det ni vill se mer av här på Nailmanic är fler nail arts. Många av er har även önskat beskrivningar hur jag gör mina nail arts. Jag kan glädja er med att en sådan kommer redan senare idag. Vad det gäller era egna drömmanikyrer så var det många som önskade att de var bättre på marbling och jag kan inte annat än hålla med. Det är definitivt en teknik som jag inte behärskar men som jag så gärna skulle vilja klara av.

Before I reveal who the winner is I have to say that you are all very agreeing with each other that what you want to see more of here at Nailmanic is more nail arts. A lot of you also wished for tutorials who I make my nail arts. I can tell you that you will see one already later today. When it comes to your dream nail arts a lot of you wished that you were better at marbeling and I can't do anything else but agreeing. That is definitely a technique that I don't contain but that I really much would like to do.

Vidare till vinnaren. Den som hade turen med sig den här gången var Isabella Carlswärd! Grattis! Ett paket kommer på posten så snart som möjligt och jag hoppas att du kommer bli nöjd med grejerna.

Moving on to the winner. The one of you with luck on her side this time was Isabella Carlswärd! Congratulations! A package will be sent to you as soon as possible and I hope that you will enjoy the stuff.

Tack till alla som var med och tävlade och framför allt ett stort tack till alla er som läser min blogg! Utan er hade det inte varit en hundradel så roligt att skriva Nailmanic.

Thank you to all of you who participated and above all a huge thanks to all of you that reads my blog! Without you it wouldn't be even a little as fun to write Nailmanic.

1 kommentar:

  1. Hej :) jag undrar är det säkert att köpa konader på ebay??

    SvaraRadera